Kurumsal Kimlik & Kartvizit

İlan aç, 4 teklif al, dilediğini seç ve en uygun fiyata hizmet al.

ÜCRETSİZ TEKLİF AL

Nasıl Çalışır?

İhtiyacını Birkaç Soruda Anlat

Hizmet Talebi Oluştur

Kategoriler içerisinden istediğin hizmeti seç, talep formunu doldur ve yayınla.

Sana Özel Fiyat Teklifleri Al

Sana Özel Teklifler

İşini yapabilecek birçok güvenilir uzmandan ihtiyacına özel fiyat teklifi al.

En Kaliteli Hizmeti Bekle

İstediğin Teklifi Seç

Gerçek müşteri yorumlarını inceleyerek, en uygun teklifi seç. İşini kolayca hallet!

Kartvizit veya kurumsal kimlik, profesyoneller için etkili bir network(iş ilişkisi) oluşturma aracıdır. Ayrıca bir işletme veya şirket için en önemli tanıtım ögesidir. Doğru renk ve görüntü kombinasyonuna sahip etkileyici bir tasarım,  kartvizit paylaşımı sırasında bu avantajları optimize etmenize yardımcı olur.

Kartvizit Kullanmanızın Amacı Nedir?

Kurumsal kimlik örnekleri için internette küçük bir gezintiye çıktığınızda marka-kurumsal kimlik uyumunun önemini rahatlıkla fark edebilirsiniz. Küçük bir kağıt parçasının şirketiniz veya markanız için önemini ayrıntılarıyla bahsedelim isterseniz.

• Temel İletişim Sağlar

Kartvizitin temel rolü, kişi bilgilerini hızlı bir şekilde biriyle paylaşmaktır. Örneğin, potansiyel bir müşteri veya iş ortağıyla görüştüğünüzde, o kişinin takip çağrısı veya e-postada kullanması için bir kartvizit bırakabilirsiniz. Kurumsal kimlik sahibi olmak, adınızı ve numaranızı yazmaktan çok daha hızlı çalışır. Kişinin, iletişim bilgilerinizi profesyonel bir karttan okuması da daha kolaydır. 

• Güvenilirlik

Kimlik bilgilerinizi oluşturmanız gerektiğinde bir kartvizit kullanışlı olur. Örneğin, yerel bir hizmet sektöründeyseniz ve müşterileriniz sizin veli nimetiniz. Buna uygun bir kurumsal kimlik tasarımı, mahalle sakinlerinin yaptıklarınızla ilgili endişelerini azaltabilir. Kartınız, kendinizi ilk kez tanıttığınızda iş ilişkisinde bulunacağınız insanlarla bir güvenirlilik oluşturmasına yardımcı olabilir.

• Profesyonel Varlık Oluşturur

Kartvizit, profesyonelliğinizi göstermenin basit ama etkili bir yoludur. Bir iş ortamında ilk kez biriyle tanışıyorsanız; kurumsal kimlik alışverişinde bulunulması geleneksel bir durumdur. Diğer kişinin bir kartı varsa ve sizde yoksa, profesyonelliğinizi sorgulamasına neden olabilir. İyi tasarlanmış ve bilgilendirici bir kartviziti çıkarmak ve ilk el sıkışmadan sonra sunmak, profesyonelliğinizi kanıtlar nitelikte olacaktır.

• Şirket Tanıtımı

Farkındalık yaratmak, bir şirket için yaygın bir pazarlama iletişimi hedefidir.  Bir kartvizit tasarımı bu hedefe ulaşmak için en uygun maliyetli araçlardan biridir. Kartınız, şirketiniz ve hizmetleri hakkında tanıştığınız kişilere somut bir hatırlatma görevi görür. Örneğin bir emlakçı için, kartların olabildiğince çok yerli halkın eline geçmesi, gelecekteki iletişim fırsatları için iyi bir zemin hazırlar. Kaliteli bir tasarım ve logonuz bir kartın marka bilinirliğini güçlendirir.

Kurumsal Kimlik Örnekleri Seçilirken Dikkat Edilmesi Gereken Detaylar

Etkili kartvizit örnekleri , sadece adınızdan ve iletişim bilgilerinizden oluşmaz. Kartvizitinizi ön plana çıkarmak için, tasarım ve bilgi açısından 5 cm x 9 cm alanı kullanmanın sayısız yolu vardır. Kartvizitinizin şirketinizi temsil ettiğinden, oluşacak müşterileri veya iş ortaklarını çektiğinden emin olmak için bazı basit kurallara uymanız gerekir.

• Yalnızca en önemli olanları ekleyin

Alıcıların ilgisini çekmek ve kartviziti unutulmaz kılmak için gerekli bilgileri ekleyin. Bu konuda seçici olun. Yazı tipi boyutunu ayarlayıp, her sosyal ağ uzantısını, sloganı veya daha fazlasını dahil etmek cazip olabilir. Ancak bu, aşırı bilgi yüklemesine ve kafa karışıklığına yol açar.

• Okunabilir olduğundan emin olun

Kartvizit örnekleri incelerken eğlenceli yazı tipleri ilginizi çekebilir. Ancak müşterilerin kartvizitinizi bir bakışta okuyabilmesi gerekmektedir. Bu nedenle, kartvizitinizde kullandığınız yazı tiplerinin çok küçük, karmaşık ve anlaşılması zor olmadığından emin olun.

• Profesyonel olarak basılmasını sağlayın

Ticari baskı yetenekleriniz olmadığı sürece, kendin yap kartvizitleri genellikle ucuz ve ikinci sınıf bir görüntü verir ve alıcılara vermek istediğiniz izlenim bu değildir. Aynı zamanda kartvizit tasarımı için profesyonellere başvurmanız, işinize olan saygınızı da gösterir.

• Hedef kitleniz için tasarım

Bir örnekle kurumsal kimlik tasarımı konusunda aydınlık getirelim. Birbirinizi tamamlayan birden fazla işletmeniz varsa, bir girişim için kartvizitinizin önünü, diğeri için arkasını kullanabilirsiniz.

Bununla birlikte, ilgisiz iki işleminiz varsa (örneğin, gündüz bir grafik tasarımcı ve gece bir kamyon şoförü), karışıklığı önlemek ve her farklı kitleyle doğrudan ve uygun bir şekilde konuşmak için her işletme için ayrı kartvizitler oluşturmanız gerekir.

• Özel son işlem seçeneklerini dikkatli kullanın

Piyasadaki rakiplerinizden sıyrılabileceğiniz özel bir kartvizit tasarımı da seçebilirsiniz. Kartvizit örnekleri olarak yaratıcılıkta sınır yoktur. Yuvarlak köşeler veya diğer kalıp kesimleri, kartvizit üzerinde delikler, olağan dışı boyutlar, kabartmalar, folyo vurgular ve basit bir kartı mini broşür haline dönüştürebilen kıvrımlar ve çok daha fazlası. Ancak sınırları zorlarken profesyonel kimliğinizden dışarı çıkmayın. 

• Harekete geçirici mesaj düşünün
Basit ve modern bir kartvizit bile, özel bir teklif veya harekete geçirici bir mesaj içerebilir. İndirim sunan, alıcıları web sitenize yönlendiren veya okuyucu için alakalı ve faydalı olacak bir ipucu sağlayan kısa bir mesaj hazırlayabilirsiniz. Kartınız bu son dokunuşla daha fazla potansiyel müşteri çekebilir.

Kurumsal Kimlik veya Kartvizit İçin Neden Bizi Tercih Etmelisiniz?

  Şirketiniz veya serbest bir çalışan olarak kendiniz için etkileyici bir kartvizit tasarımı mı arıyorsunuz? Eğer şirketinizi yeni kuruyor veya küçük-orta ölçekli bir şirketseniz, logolar, kartvizitler, web siteleri gibi tüm grafik tasarım ürünlerini düşük bir fiyata elde etmek istersiniz. Buna ek olarak araştırmanız sonucu kartvizit örnekleri ile kafanız karışabilir. Hangi modelin şirketinize uyacağına karar veremiyorsunuz. Eğer öyleyse, o zaman tüm tasarım çalışmalarını tek bir kaynakta görebileceğiniz sitemiz imdadınıza yetişti. Tek tek firma firma gezmek zorunda değilsiniz. İnternette  değerli vaktinizi, güvenilirliğinden emin olmadığınız kimlik tasarımı yapan online matbaalarda harcamak tamamıyla zaman kaybı. Tek bir noktadan istediğinize ulaşmak artık çok kolay. 

  Yapmanız gereken tek şey kurumsal kimlik tasarımı için özellikle istediğiniz detayları da belirterek anketimizi doldurmak. Sonrasında size kartvizit tasarımı yapacak şirketi teklifler olarak sunuyoruz. Son aşama olarak da, içlerinden seçeceğiniz bir hizmet sağlayıcısıyla yola devam ediyorsunuz. Kartvizit, şirketinizin veya markanızın bir yüzü olduğu için doğru imajı çizmenizde grafik tasarım veya matbaa firmaları tecrübeleriyle sonsuz destek oluyor. Sitemiz, profesyonellerden benzersiz ve akılda kalıcı grafik tasarımlar elde etmek için ekonomik ve akıllı bir yoldur.

Kurumsal Kimlik & Kartvizit Hizmeti Ortalama Ücretler

60₺ - 300₺

Ara.com.tr üyesi profesyonellerin, müşterilere verdiği tekliflerin tahmini fiyat ortalamasıdır.

60₺ - 300₺ Ortalama Ücret
60₺ - 300₺ Ortalama Ücret
60₺ 300₺

Kurumsal Kimlik & Kartvizit Hizmeti mi Veriyorsunuz?

Hizmet verenlerimizin arasına katılarak yeni iş fırsatları yakalayın.

HİZMET VER
;