Aradığın Hizmet Burada!

İlan aç, 4 teklif al, dilediğini seç ve en uygun fiyata hizmet al.

Nasıl Çalışır?

İhtiyacını Birkaç Soruda Anlat

İhtiyacını Belirt

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Sana Özel Fiyat Teklifleri Al

Birçok Teklif Al

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

En Kaliteli Hizmeti Bekle

Karşılaştor ve Seç

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

İş yerinizde değişikliğe mi gidiyorsunuz? Bulunduğunuz büroyu başka bir konuma taşımaya mı karar verdiniz? Ofis malzemelerinizin ve değerli evraklarınız taşınma esnasında güvenli biçimde nakliyesini mi istiyorsunuz? Aradığınız en iyi çözümlere sitemiz aracılığıyla ulaşabilirsiniz. Hemen sitemize giriş yaparak almak istediğiniz ofis taşıma hizmeti hakkında açıklayıcı bir ilan paylaşın. Türkiye’nin en iyi ofis nakliyat firmaları ofisinizi güvenle taşıyacak hizmet için en hesaplı fiyat teklifini sizinle paylaşacaktır. Siz de gelen teklifler arasından dilediğiniz alternatifi değerlendirebilirsiniz. Hızı ve güvenli nakliye hizmetleri için hemen sitemizi incelemeye başlayın.

Ofis Taşıma Nedir?

Ofis taşıma hizmeti tıpkı bu zamana kadar alışageldiğimiz evden eve nakliyat hizmetleri gibi bulunduğunuz ofisinizdeki mobilya, aksesuar ve evrakları güvenli biçimde istediğiniz adrese taşıma hizmetini kapsar. Burada ofis taşıma hizmetini klasik ev taşıma işlemlerinden ayıran en önemli nokta

  • Mobilyaların ağırlıkta olması ve 
  • Evrak miktarının nispeten fazlalığıdır.

İş yerleri için hayati önem taşıyan önemli ve önemsiz tüm evrakların güvenli bir biçimde istenen adrese taşınması için nakliyat firmalarına büyük göre düşmektedir. İş yerinizdeki mobilya ve bürokratik kayıtlarınızın emin ellerle taşınabilmesi için hemen sitemize giriş yaparak bir ilan yayınlayabilirsiniz. Kalite taşımacılık ve güvenli hizmet için Türkiye’nin uzman ve alanında yılların tecrübesine sahip firmalarla iş birliği yapmaya devam ediyoruz.

Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?

Ofis taşıma hizmetinde de en az ev taşıma hizmetlerinde olduğu kadar özen ve dikkat gösterilir. Hiçbir mobilya ve malzemenin kırılıp dökülmeden ve kaybolmadan taşınması için gerekli tüm önlemler en baştan en son aşamaya kadar alınır. Ofis nakliyat hizmetlerinin yerine getirilme şekli ofislerin konumuna ve iş yeri sahiplerinin özel isteklerine göre ufak farklılıklar gösterebilmekle birlikte klasik bir ofis taşıma hizmetinde şunlar yapılır:

  • Malzeme tespiti: Bu aşamada müşteri ile firmanın görüşmesi sonrasında ilgili ofise anlaşılan şirketten görevli personeller giderek taşınması gerçekleştirilecek eşya ve malzemeler tespit edilir. Bu noktada eşya ve malzemelerin büyüklükleri, ağırlıkları ve miktarı tespit edilir.
  • Demonte ve kolileme: Tespit sonrasında gerekli hazırlıkları yapan nakliyat firması bu aşamada varsa kolilenmemiş malzemeleri kolileyerek isteğe göre etiketler. Diğer taraftan taşıma esnasında daha küçük parçalar şeklinde taşınması gereken mobilyaların da demonte işlemleri gerçekleştirilir.
  • Nakliyat: Gerekli tüm hazırlıklar tamamlandıktan sonra eşyalar uygun bir şekilde nakliye aracına taşınarak düzenli biçimde istiflenir. Sonrasında nakliye aracı ofis taşıma işleminin gerçekleştirileceği adrese doğru yola çıkar.
  • Yerleştirme ve kurulum: İlgili adrese varılması sonrasında mobilyalar ve diğer eşyalar araçtan indirilerek müşterinin talebine göre taşınılan adresin odalarına bırakılır. Demonte edilen mobilyalar ilgili yerlerde tekrar monte edilerek kullanıma hazır hale getirilir ve ofis nakliyat işlemi son erer.

Ofis Taşıma İşlemlerinde Nelere Dikkat Etmeli?

İş yerlerinde kullanılan tüm malzeme, mobilya ve evraklar çalışanlar için önem taşır. Bu yüzen ofis taşıma işlemi esnasında herhangi bir zarar ve zayiat oluşmaması için nakliyat şirketleri gerekli önlemleri alırlar. Bu noktada müşterilerin yapabileceği şeylerden en önemlisi bir nakliyat sigortası edinmektedir. Oluşabilecek beklenmedik durumlara karşı böyle bir davranış müşterinin psikolojik olarak da rahatlamasına neden olur. Sigortalama işlemleri dışında ofis taşıma sürecinde şu gibi konulara dikkat etmekte fayda vardır:

  • Ofis eşyalarını taşıyacak nakliyat firması iyi araştırılmalıdır,
  • Nakliyat firmaları ile anlaşma yaparken iki taraf için önemli olan konular detaylarıyla konuşulmalıdır,
  • Paketleme ve kolileme işlemlerinin kim tarafında yapılacağı işlemler öncesinde belirlenmeli ve iki tara arasında konuşulmalıdır,
  • Ofisin bulunduğu yerin ve ofis malzemelerinin taşınacağı adresin taşıma gününden önce ayrıntılı biçimde konuşulması ve herhangi bir karışıklığa sebep olunmaması hem nakliyat firması hem de müşteri açısından faydalı olacaktır.

Siz de gözünüz gibi baktığınız tüm ofis mobilya ve evraklarınızın en hızlı ve güvenli şekilde taşınması için hemen sitemize giriş yaparak sektöründe lider firmalarla irtibata geçebilirsiniz.

Ofis Taşıma İşlemlerinde Fiyatlandırma

Yeni bir ortama katılmak ve iş veriminizi artırmak için başka bir konumda bulunan adrese taşınmak isteyebilirsiniz. Ya da sizin için artık yeterli olmayan büyüklükteki bir iş yerinden daha büyük bir yere taşınmak durumunda kalabilirsiniz. Tüm bunlar için mobilya ve eşyalarınızın en sağlıklı şekilde taşınması adına alanında tecrübeli firmalarla çalışmanızı tavsiye ediyoruz. Nakliyat firmaları genel olarak bakıldığında şu gibi kriterleri göz önünde bulundurarak taşıma işlemini gerçekleştirirler:

  • Aşınacak eşyaların büyüklüğü ve miktarı,
  • Ofis taşıma hizmetinin verileceği adresler arasındaki mesafe,
  • Ofislerin kaçıncı katta bulunduğu bilgisi.

En kaliteli ve hızlı ofis nakliyat işlemleri için sitemize başvurarak cebinizi yakmayan fiyatlarla hizmet alımında bulunabilirsiniz.

Güvenli Ofis Nakliyatı

Türkiye’nin tüm şehirlerinde en güvenli ve kaliteli ofis taşıma hizmeti veren profesyonel nakliyat firmalarla çalışıyoruz. Siz de gönül rahatlığıyla ofisinizi taşıtmak istiyorsanız sitemize giriş yaparak talep ettiğiniz ofis taşıma hizmeti hakkında bili veren bir ilanı sitemizde yayınlayabilirsiniz. Yayınlamış olduğunuz ilanı inceleyen nakliyat firmaları gerekli fizibilite çalışmalarını yaparak bütçeniz için en uygun fiyat teklifleriyle siz dönüş yapacaklardır. Siz de gelen tekliflerden dilediğinizi değerlendirebilir ya da sitemiz üzerinden herhangi bir firmaya ulaşarak doğrudan fiyat teklifi alabilirsiniz.

  • Profesyonel hizmet,
  • Müşteri memnuniyeti esaslı çalışma ve
  • Güvenli bir taşıma için

muhakkak sitemizi kullanmalısınız.

Ofis Taşıma Hizmeti Ortalama Ücretler

600₺ - 4000₺

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.

600₺ - 4000₺ Ortalama Ücret
600₺ - 4000₺ Ortalama Ücret
600₺ 4000₺

Ofis Taşıma Hizmeti Mi Veriyorsunuz?

Siz de Ara'da hizmet veren binlerce profesyonel arasına katılın ve iş imkanlarınızı genişletin.

HİZMET VER
;